fbpx

GOOGLE ADS

Google reklama jūsų verslui

Mes nesiūlome šabloniškų sprendimų. Įsiklausome į jūsų poreikius, dalinamės žiniomis ir bendradarbiaujame su jumis žingsnis po žingsnio tol, kol sukuriame apčiuopiamų rezultatų

Kas yra Google reklama?

Google ads

Google skelbimai

„Google“ skelbimai: kas yra „Google“ skelbimai ir kaip jie veikia?

Kas sekundę „Google“ atlieka 63 000 paieškų, o daugumoje paieškos rezultatų puslapių yra „Google“ skelbimų. „Google“ skelbimai, už kuriuos moka įmonės, gali būti itin efektyvus būdas nukreipti atitinkamą, kvalifikuotą srautą į jūsų svetainę būtent tada, kai žmonės ieško jūsų verslo siūlomų produktų ar paslaugų. Šiame straipsnyje sužinosite, kas yra „Google“ skelbimai, kaip veikia „Google“ skelbimai ir kodėl turėtumėte rodyti savo „Google“ skelbimus.

 

Kas yra Google Ads?

„Google“ siūlo mokamus skelbimus, kurie rodomi google.com paieškos rezultatuose naudojant „Google Ads“, arba skelbimus, kurie rodomi kitose svetainėse per Vaizdinės reklamos tinklą ir „Google AdSense“ programą.

 

„Google“ taip pat siūlo vaizdo skelbimus, kurie rodomi „Google“ vaizdinės reklamos tinkle. Vaizdinės reklamos tinklas yra daugybė išorinių trečiųjų šalių svetainių, kurios bendradarbiauja su „Google“ ir sutiko teikti „Google“ skelbimus. „Google“ skelbimai Vaizdinės reklamos tinkle gali būti teksto, vaizdo, vaizdo įrašo arba raiškiosios medijos formato ir gali būti taikomi skirtingai. Tai apima pakartotinę rinkodarą ir reklamjuostes.

 

Kodėl atsiranda „Google Ads“ ?

„Google Ads“ aukcione pagrindinis dėmesys skiriamas raktiniams žodžiams – reklamuotojai pasirenka raktinių žodžių, susijusių su jų verslo pasiūlymais, sąrašą – žodžius, kuriuos žmonės greičiausiai naudos ieškodami savo produkto. Tada jie siūlo kainas pagal šiuos raktinius žodžius, kiekvieną pasiūlymą pagrįsti tuo, kiek jie yra pasirengę mokėti už tai, kad „Google“ naudotojas spustelėtų jų skelbimą. Šis pasiūlymas kartu su kokybės balu, kurį „Google“ priskyrė pagal siūlomo skelbimo kokybę, nustato, kurie „Google“ skelbimai bus rodomi SERP. Kai naudotojai spustelėja skelbimus, reklamuotojas moka tam tikrą mokestį (mokestis už paspaudimą arba MUP), kuris apskaičiuojamas pagal toliau pateiktą formulę: čia kilęs terminas Pay-per-click (PPC).

 

 

 

„Google Ads“ aukcionas „Google Ads“ veikia aukciono sistemoje, kuri vyksta kiekvieną kartą, kai vartotojas atlieka raktinio žodžio paiešką. Jei norite „laimėti“ „Google Ads“ aukcionus ir matyti, kad jūsų „Google“ skelbimas būtų rodomas pagal atitinkamus raktinius žodžius, turėsite optimizuoti kokybės balą ir kainos pasiūlymo sumą. Kuo aukštesnis kokybės balas kartu su kainos pasiūlymo suma, tuo geresnė skelbimo padėtis.

Šie veiksniai (be kitų) turi įtakos jūsų kokybės balui:

„Google“ skelbimo atitikimas paieškos užklausai;

„Google“ raktinio žodžio atitikimas skelbimų grupei;

skelbimo atitikimas nukreipimo puslapiui;

istorinis paspaudimų rodiklis (PR) skelbimo ir jo skelbimų grupės;

Bendras istorinis paskyros našumas;

 

Aukštas kokybės balas taip pat turi bendrų pranašumų:

mažesni mokesčiai – „Google“ apdovanoja reklamuotojus su aukštu kokybės balu, sumažindama jų mokestį už paspaudimą (MUP), taip pagerindama IG(investicinę gražą).

Didesnis parodymas – kai turite aukštus kokybės balus, jūsų skelbimai bus rodomi dažniau, geresnėse SERP pozicijose – puslapio viršuje arba apačioje. Taip galite sulaukti daugiau paspaudimų ir konversijų nedidindami kainos pasiūlymų.

 

 

„Google Ads“ mokesčiai

„Google Ads“ kaina skiriasi priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant raktinių žodžių ir rinkos konkurencingumą, geografinę vietovę, reklamavimo kampanijų kokybę ir kt. JAV vidutinis „Google“ paieškos skelbimų paspaudimo mokestis visose rinkos šakose yra 2,32 USD. Kitose šalyse vidutinės „Google Ads“ išlaidos dažnai yra daug mažesnės.

SEM

Paieškos sistemų rinkodara

Kas yra paieškos sistemų rinkodara?

Paieškos sistemų rinkodara (SEM) yra skaitmeninės rinkodaros strategija, naudojama siekiant padidinti svetainės matomumą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).

Nors šis terminas kadaise apjungė ir mokama ir organinės paieškos veiklą vadinanama paieškos variklio optimizavimu (SEO), dabar jis reiškia beveik vien tik mokamą paieškos reklamą.

Paieškos sistemų rinkodara taip pat kitaip vadinama mokama paieška arba „pay per click“(PPC).

Kodėl SEM svarbi?

Didėjant vartotojų skaičiui, ieškančių ir perkančių produktus internete, paieškos sistemų rinkodara tapo itin svarbia internetinės rinkodaros strategija siekiant padidinti įmonės pasiekiamumą.

Tiesą sakant, dauguma naujų svetainės lankytojų ją randa būtent atlikdami užklausą paieškos sistemoje.

Paieškos sistemų rinkodaroje reklamuotojai moka tik už parodymus, dėl kurių padaugėja svetainės lankytojų, todėl tai yra efektyvus būdas įmonei išleisti rinkodaros biudžetą. Kaip papildoma premija, kiekvienas lankytojas laipsniškai gerina svetainės reitingą natūralios paieškos rezultatuose.

Kadangi vartotojai įveda paieškos užklausas siekdami rasti komercinio pobūdžio informacijos, jie jau yra nusiteikę pirkti. Palyginus su kitomis platformomis, pvz., socialine žiniasklaida, kuriose vartotojai ko nors aiškiai neieško.

Paieškos rinkodara vartotojus pasiekia būtent tinkamu laiku: kai jie yra atviri naujai informacijai. Skirtingai nuo daugumos skaitmeninės reklamos, PPC reklama yra neįkyri ir netrukdo vartotojų užduočių.

Rezultatai pasiekiami iš karto naudojant SEM. Tai neabejotinai greičiausias būdas pritraukti srautą į svetainę.

Kaip veikia SEM?

Paieškos sistemos naudoja sudėtingus algoritmus, kad užtikrintų, jog kiekvienos paieškos metu būtų pateikti tinkamiausi rezultatai, įskaitant vietą ir kitą turimą informaciją.

Reklamuojant mokamą paiešką, remiami skelbimai rodomi paieškos variklio rezultatų puslapių viršuje ir šone, kad būtų geriau matomi ir geriau matomi nei įprasti rezultatai.

Tarkime, kad esate klientas, ieškantis prekės ar paslaugos internete. Eikite į paieškos variklį ir įveskite paieškos terminus (taip pat žinomus kaip raktiniai žodžiai).

Paieškos rezultatų puslapyje pamatysite įvairius įmonių skelbimus, kurių raktiniai žodžiai atitinka jūsų paieškoje esančius raktinius žodžius.

Šie skelbimai rodomi gerai matomose puslapio vietose – kartu su kitais paieškos sąrašais, atitinkančiais jūsų raktinius žodžius. Mokami sąrašai yra labai susiję su jūsų konkrečia paieška, todėl tikėtina, kad juos spustelėsite.

Dabar pažiūrėkime, kaip SEM kampanijos veikia rinkodaros specialisto požiūriu.

SEM tinklai yra savitarnos operacijos. Kai rinkodaros specialistas pasirenka tinklą, jis gali per trumpą laiką sukurti kampaniją.

Nustatydamas kampaniją SEM tinkle, rinkodaros specialistas raginamas:

  • Atlikti raktinių žodžių tyrimą ir pasirinkti su jų svetaine ar produktu susijusių raktinių žodžių rinkinį.
  • Pasirinkti geografinę vietą, kurioje skelbimas bus rodomas.
  • Sukurkti tekstinį skelbimą, kuris bus rodomas paieškos rezultatuose.
  • Siūlyti kainą, kurią jie nori mokėti už kiekvieną skelbimo paspaudimą.

Rinkodaros specialistai įveda antraštę, skelbimo tekstą, raginimą veikti ir hipersaito URL.

Daugelis mano, kad paieškos sistemų rinkodara yra efektyviausias būdas išleisti rinkodaros biudžetą.

Paieškos skelbimų tinklų pavyzdžiai:

Du pagrindiniai paieškos tinklai, į kuriuos orientuojasi SEM profesionalai, yra „Google Ads“ (anksčiau vadinta „Google Adwords“) ir „Bing Ads“.

„Google AdWords“ iš tikrųjų yra du tinklai: „Google“ paieškos tinklas ir „Google“ vaizdinės reklamos tinklas. Pirmąjį tinklą sudaro tik su paieška susijusios svetainės, priklausančios „Google“, o antrasis apima tokias platformas kaip „YouTube“, „Blogger“ ir „Gmail“. „Bing Ads“ leidžia klientams pirkti skelbimus tiek „Yahoo“ svetainių tinkle, tiek „Bing“ tinkle.

Nors „Google Ads“ tinklas yra daug didesnis (maždaug 2 kartus didesnis), „Bing Ads“ kainos dažnai yra mažesnės. Rinkodaros specialistai gali gauti geresnį konkurencingos raktinių žodžių frazės reitingą už mažesnę kainą nei „Google“. Kai kurie praneša, kad paspaudimų rodikliai taip pat yra didesni.

Reiktų atkreipti dėmesį į tai kad Lietuvoje Google paieškos variklį naudoją maždaug 96% visų interneto vartotojų.s

Kaip A/B testavimas gali papildyti SEM?

Kadangi jau investuojate į paieškos sistemų rinkodarą, kad pritrauktumėte srautą į savo svetainę, verta pasistengti optimizuoti tą srautą konversijoms ir padidinti išlaidų efektyvumą.

Nukreipimo puslapių A/B testavimas yra paprastas būdas maksimaliai padidinti išlaidas optimizuojant vidutinę užsakymo vertę arba pajamas iš puslapio.

Nukreipimo puslapio optimizavimas gali padidinti kokybės balą naudojant paieškos variklio rinkodaros tinklus ir taip sumažinti vidutinį MUP (mokestį už paspaudimą).

Svetainės stebėjimas

Google Analytics

Kas yra Google Analytics?

„Google Analytics“ yra nemokama svetainės stebėjimo priemonė ir platforma, renkanti duomenis apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine. Kai duomenys surenkami, Google Analytics surūšiuoja duomenis į lengvai skaitomas interaktyvias ataskaitas, kurias matome platformoje.

Trumpa Google Analytics istorija

Svetainės duomenys ne visada buvo gražūs ir lengvai skaitomi. Iš pradžių, jei žmonės norėjo sužinoti, kokio srauto sulaukė jų svetainė, jie turėjo perskaityti savo serverio žurnalą. Serverio žurnalas išskleistų informacijos apie kiekvieną svetainėje atliktą veiksmą sąrašą. Nors informacija pasirodė vertinga, ją buvo sunku suprasti.

Kad viskas būtų šiek tiek lengviau, įmonės pradėjo rinkti žurnalo failus ir kurti ataskaitas pagal turimą informaciją. Bendrovė „Urchin“ teikė ataskaitas apie žurnalo failus ir labai greitai išpopuliarėjo. Tiek, kad 2005 m. „Google“ įsigijo „Urchin“ ir pradėjo „Google Analytics“ kūrimo bei prekės ženklo kūrimo procesą.

Google analytics

„Google Analytics“, pradinė platforma, buvo paprastas vizualizacijos įrankis, sukurtas siekiant palengvinti žurnalo failų duomenų skaitymą. Ji atrodo panaši į šiandien naudojamą platformą, tačiau su daug mažiau duomenų. Atminkite, kad tuo metu „Google“ nesaugojo ir nepardavinėjo visos asmeninės naudotojų informacijos, kaip yra šiandien.

Universal Analytics

„Universal Analytics“ tapo standartu 2014 m., kai buvo išleista beta versija. „Universal Analytics“ tapo būtina, nes plėtėsi vartotojų įrenginių įvairovė. Mobiliųjų įrenginių ir planšetinių kompiuterių augimas padidino poreikį sekti vartotojus internete ir įvairiuose įrenginiuose.

Nuo 2021 m. „Universal Analytics“ vis dar yra pasirenkama platforma.

Google Analytics 4

Naujausia „Google Analytics“ platformos versija buvo išleista 2020 m. spalio mėn. „Google Analytics 4“ yra nauja programėlių ir žiniatinklių versija, kuri visus duomenis perduoda viename sraute. GA4 taip pat daug labiau priklauso nuo mašininio mokymosi ir siekia padėti analitikams prognozuoti naudojant nuspėjamąją analizę.

Ši „Google Analytics“ iteracija dar labai nauja ir dar nebuvo plačiai pritaikyta. Tačiau rekomenduojame GA4 nustatyti kuo greičiau, nes GA4 neperkelia retrospektyvinių duomenų iš Universal Analytics į GA4.

Kaip veikia Google Analytics

Norėdami gauti bet kokius duomenis iš savo svetainės į „Google Analytics“, pirmiausia turite įdėti žymą svetainėje. Kai tik ta žyma bus tinkamai įdėta, „Google Analytics“ pradės rinkti duomenis. Tada duomenys įtraukiami į ataskaitas, sudarytas iš metrikos ir aspektų.

Metrika yra tai, kas sukuria skaičius, kuriuos rasite platformoje. Viskas, ką galima išmatuoti skaičiumi, yra metrika. Pagalvokite apie vartotojų skaičių, pirkinių skaičių, konversijų vertę, vidutinį laiką svetainėje ir kt.

Aspektas yra tai, kaip metriką galima segmentuoti. Pagalvokite apie žodį „pagal“: vartotojų skaičius PAGAL šaltinį. Vidutinis laikas svetainėje PAGAL nukreipimo puslapį. Konversijų skaičius PAGAL įrenginio tipą.

Kaip mes dirbame?

Darbo eiga

Dirbdami su projektu, visada laikomės nuoseklių veiksmų. Tai padeda išlaikyti organizuotumą bei sukuria daug aiškumo.

Pradžioje dažniausiai užduodame klausimus ir kalbamės apie tai koks svetainės pagrindinis tikslas ir kokia jūsų tikslinė klientų auditorija. Norime susidaryti labai aiškų vaizdą, ko jums reikia. Tik tada galime padėti pasiekti rezultatą, kuriuo abi pusės bus patenkintos.

Pakankamai supratę jūsų poreikius ir norus, galime pradėti darbus. Atliekame plačią raktažodžių ir konkurentų analizę. Tuomet sukuriame Google Ads reklamos kampaniją. Vėliau seka reklaminės kampanijos A/B testavimas ir tik po jo didiname reklamos biudžetus. Taip nuosekliai dirbdami užtikriname, jog pasiektsite būtent tai ko norite.

Klientui perduodamas jam sukurtos Google Ads, Google Tag manager paskyros, bei aptariame kas ir kodėl atlikta. Tačiau prižiūrėti savo Google Ads reklaminę kampaniją reikėtų ir po jos paleidimo, kadangi žmonių paieškos terminai nuolatos kinta, atsiranda naujų konkurentų. Esant poreikiui teikiam nuolatinio reklamos optimizavimo ir palaikymo paslaugą.

Dažniausiai užduodami klausimai

DUK

Šioje lentelėje pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Google ads reklaminės kampanijos iš karto po paleidimo pasirodo Google paieškos rezultatų paslapiuose.

Priimame projektus, kurių kaina prasideda nuo 100 EUR per mėnesį. Taip pat užsiėmame vienakartiniais darbais nuo 50 EUR. Galutinė kaina priklauso nuo jūsų poreikių. Parašykite mums savo pageidavimus ir netrukus atsakysime.

Atsiliepimai

"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Interogym
Sporto klubas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Rūbų parduotuvės svetainės dizainas III
Arnas
Verslininkas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Tadas
Prodiuseris
Atliktas itin profesionalus darbas. Esu labai patenkinta dizaino sprendimais, parinktomis naujovėmis. Kantriai išklauso poreikius ir dirbome tol, kol atradome abipusiai puikų rezultatą. Sukūrus svetainę su Websaitas atradome net gi naujų inovacijų ir verslo našumo sprendimų. Rekomenduoju! Ačiū už naują svetainę www.costarica.lt
moteris su sportine apranga
Meda
Zumba instruktorė

Norite pamatyti svetaines,
kurias sukūrėme?

Darbų pavyzdžiai