Mes siūlome socialinės žiniasklaidos strategiją, skatinančią jūsų auditoriją sekti ir bendrauti su jūsų prekės ženklu. Jeigu sukursite artimą ryšį su savo potencialiais klientais – jie būtinai pasirinks jus, nei nesusimąstydami.
Paprastai tariant, socialinių tinklų administravimas – tai visos socialinės žiniasklaidos strategijos valdymas. Tačiau tai apima daugiau nei tiesiog atsakymus į klientų žinutes ar sekėjų komentarus po jūsų įrašais. Tai yra turinio bei vizualinio pateikimo kūrimas, verslo srities bei jo konkurencinės aplinkos analizės procesas, prekės ženklo balso tonas, spalvų psichologija, įmonės vardo pozicionavimas socialinėje erdvėje ir žinoma vartotojų įsitraukimo skatinimas. Norėdami sukurti sėkmingą verslą, turite žinoti savo rinkos specifiką bei kaip jūsų prekė ar paslauga padės vartotojams išspręsti konkrečią problemą.
Už kiekvienos sėkmingos skaitmeninės rinkodaros strategijos yra labai aiškus supratimas, kas yra verslo pirkėjai. Kitaip tariant – tikslinė auditorija. Vis dėlto savo klientų pažinimas nebėra toks paviršutiniškas, koks buvo anksčiau. Šiandien turite peržengti demografinius rodiklius ir sutelkti dėmesį, ką jūsų pirkėjas vertina, kaip jis jaučiasi bei ko iš jūsų prekės ar paslaugos tikisi.
Siekiant rasti savo tikslinę auditorija, taip pat reikėtų atkreipti dėmesį ir į socialinių tinklų platformas. Ne visos jos yra sukurtos vienodos ir skirtingose platformose yra skirtingo amžiaus bei pomėgių vartotojai. Pavyzdžiui TikTok – sparčiai auganti vaizdo įrašų socialinė platforma ir net 41 % vartotojų yra 16 – 24 metų amžiaus. Taigi jeigu jūs esate verslo koučeris, tai nesunku suprasti, jog TikTok platforma nėra ta vieta, kur turėtumėte koncentruotis bandydami plėsti savo prekės ženklą.
Facebook yra geriausiai vertinama socialinių tinklų platforma tarp B2C verslo atstovų bei yra pirmajame trejetuke tarp B2B verslų. Ši didžiulė internetinė bendruomenė suteikia visų pramonės šakų įmonėms galimybę užmegzti ryšį su savo tiksline auditorija, sukurti sekėjų bazę ir rodyti savo kuriamą turinį jų naujienų sraute. Ši socializacija padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir skatina potencialius klientus įsigyti jūsų prekę ar paslaugą. Facebook verslo puslapis taip pat suteikia galimybę bendrauti ir su kitais tos pačios verslo srities partneriais bei užmegzti svarbius verslo ryšius. Ši platforma taip pat netiesiogiai aptarnauja paieškos optimizavimo sistemas ir padeda pritraukti naujų lankytojų srautą į jūsų internetinę svetainę.
Antros pagal populiarumą socialinių tinklų platformos „Instagram“ populiarumą lemia intuityvi mobiliųjų įrenginių naudotojų patirtis ir bendruomenių įsitraukimas. Turint strategiją, jūsų prekės ženklas gali išplėsti savo vaizdinio turinio pasiekiamumą ir matomumą. Ši platforma turi daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų kiekvieną mėnesį, 50 proc. iš jų naršo šioje programėlėje kiekvieną dieną. Jeigu jūsų verslas dar neturi paskyros „Instagram“ – prarandate tūkstančius potencialių klientų, kurie galėtų tapti jūsų prekės ar paslaugos pirkėju.
Taigi, norint pasirinkti tinkamą platformą, reikia suprasti, kokius vartotojus skirtingos platformos pritraukia.
Dažnu atveju vartotojus vargina nesibaigianti reklama ir skelbimai, tad jūs turėdami tinkamą socialinių tinklų turinį bei strategiją, galite tapti jiems gryno oro gurkšniu.
Išsiskirkite tarp konkurentų, socialiniuose tinkluose atrodydami lyg tikri žmonės, kuriems rūpi jų klientai. Parodykite jiems, jog jums rūpi jų problemos viešai atskleisdami, kaip jūsų produktas ar paslauga padeda tam tikrą problemą išspręsti. Tokio tipo turinys klientus edukuoja, suteikia gerų emocijų ir skatina bendrauti. Kuomet jūsų suteikiama vertė nekelia abejonių, klientui pasirinkti jūsų prekės ženklą tiesiog yra lengva. Kurdami neabejotiną vertę savo auditorijai – tapsite prekės ženklu, kuriuo jie pasitiki.
Jei savo skaitmeninės rinkodaros strategijoje dar nesinaudojate socialinių tinklų pranašumais – prarandate nebrangų ir veiksmingą būdą pasiekti didžiulę auditoriją tiek Lietuvos, tiek pasaulinėje rinkoje. Surinkome 6 svarbiausius privalumus, kurie neabejojame, jog paskatins ir jus kurti turinį socialinių tinklų platformose.
Kadangi socialine žiniasklaida naudojasi jau daugiau nei pusė pasaulio gyventojų, čia yra natūrali vieta pasiekti tikslinius ir potencialius klientus. Manote, jog socialiniuose tinkluose žmonės bendrauja tik su pažįstamais? 83 % Instagram vartotojų teigia, jog šioje platformoje dažnai atranda naujų produktų. Taigi, tai yra puiki terpė atskleisti savo prekės vertę ir naudą, dalintis naudinga informacija, bendradarbiauti su kitais specialistais ir tokiu būdu didinti savo prekės ženklo žinomumą ir matomumą.
Reklama socialiniuose tinkluose yra pigesnė nei bet kuris kitas šiandien prieinamas reklamos būdas. Tai greičiausiai vienintelė žiniasklaidos forma, kuri jūsų žinutę gali parodyti daugiau nei 1000 žmonių už mažiau nei 3 Eur. Netgi nepriklausomai nuo jūsų biudžeto skirto rinkodaros tikslams, socialiniai tinklai yra ekonomiškai efektyvi iniciatyva. Prisijungti prie tokių platformų kaip Facebook ar Instagram, skelbti įrašus, dalintis naudinga informacija ar atsakyti į vartotojų komentarus galite visiškai nemokamai. Reklama socialinėje erdvėje yra pelningas kanalas, leidžiantis pasiekti savo tikslinę auditoriją ir sukurti bendruomenę.
Skirtingai nuo tradicinės žiniasklaidos, kuri siūlo tik vienpusį ryšį, Facebook ar Instagram platformos praplečia bendravimo galimybes. Aktyvus buvimas socialiniuose tinkluose leidžia tiek verslui tiesiogiai komunikuoti su savo klientais, tiek klientams bendrauti su prekių ženklais ir suteikti atgalinį ryšį. Prekės ženklas yra daugiau nei logotipas, spalvų psichologija ar viršelio nuotrauka – tai yra tai, kaip savo komunikacijos dėka priverčiate jaustis savo klientus.
Jūsų socialinės paskyros yra svarbi jūsų pardavimų tunelio dalis – proceso, kurio metu naujas kontaktas tampa pirkėju. Statistikos duomenimis, šiuo metu net 74 % žmonių prieš priimdami sprendimą įsigyti prekę ar paslaugą, ieško informacijos socialinių tinklų platformose. Taip pat net 80 % vartotojų gauna patarimus, rekomendacijas ar nuolaidos kodus tiesiogiai socialinėje erdvėje. Išnaudokite socialinę erdvę ir didinkite pardavimus.
Įtraukite savo svetainės adresą į visų savo socialinės sklaidos profilių aprašymus tam, jog žmonės norintys sužinoti daugiau, tai galėtu padaryti vienu paprastu mygtuko paspaudimu. Taip pat socialiniuose tinkluose galite dalintis savo internetinės svetainės turiniu, pavyzdžiui, straipsniais. Išnaudokite „story“ funkciją, kalbėkite apie skirtingas temas ir nukreipkite savo sekėjus į tiesiogiai susijusį svetainės turinį.
Reklama socialiniuose tinkluose yra sąlyginai nebrangus būdas skelbti savo turinį platesnei auditorijai. Ji taip pat siūlo naudingas parinktis, jog pasiektumėte tik tikslinę auditoriją ir maksimaliai išnaudotumėte savo biudžetą. Naudodami tokius nustatymus kaip demografiniai bei geografiniai rodikliai, kalba, vartotojų elgsena internete ir pomėgiai, galite sukurti konkrečius pranešimus, geriausiai tinkančius įvairioms potencialių klientų grupėms.
Šioje lentelėje pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.
Taip. Dažniausiai suplanuojame jūsų įrašus keletui savaičių į priekį ir skelbiame įrašus jūsų verslo paskyrose, jūsų vardu.
Šiuo metu dirbame su dviem, daugiausiai vartotojų turinčiomis platformomis - Facebook ir Instagram
Taip, galime atsakyti į visus klientų klausimus ar komentarus, tačiau teikiamų paslaugų apimtis priklauso nuo jūsų pasirinkto plano.
Turinio strategija bus pritaikyta atsižvelgiant į jūsų tikslinę auditoriją bei jūsų verslo sritį. Taip pat šiuo klausimu glaudžiai bendradarbiaujame su klientu ir susideriname kiekvieną smulkmeną.
Taip, įprastai vizualus kuriame patys pasitelkdami mokamus įrankius. Esant būtinybei, kreipiamės į grafikos dizainerius.