fbpx

SEO

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms

Mes nesiūlome šabloniškų sprendimų. Įsiklausome į jūsų poreikius, dalinamės žiniomis ir bendradarbiaujame su jumis žingsnis po žingsnio tol, kol sukuriame jūsų svajonių svetainę.

Kas yra SEO?

SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms

Kas yra SEO?

SEO reiškia „optimizavimas paieškos sistemoms“. Paprastais žodžiais tariant, tai reiškia svetainės tobulinimo procesą, siekiant padidinti jos matomumą, kai žmonės ieško su jūsų verslu susijusių produktų ar paslaugų „Google“, „Bing“ ir kitose paieškos sistemose. Kuo geresnis jūsų puslapių matomumas paieškos rezultatuose, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite dėmesio ir į savo verslą pritrauksite potencialių ir esamų klientų.

Kaip veikia SEO?

Paieškos varikliai, pvz., „Google“ ir „Bing“, naudoja robotus žiniatinklio puslapiams tikrinti, pereiti iš vienos svetainės į kitą, rinkti informaciją apie tuos puslapius ir įtraukti juos į indeksą. Pagalvokite apie indeksą kaip apie milžinišką biblioteką, kurioje bibliotekininkas gali paimti knygą (arba tinklalapį), kad padėtų jums rasti būtent tai, ko tuo metu ieškote.

 

Tada algoritmai analizuoja indekso puslapius, atsižvelgdami į šimtus reitingavimo veiksnių ir signalų, kad nustatytų, kokia tvarka puslapiai turėtų būti rodomi paieškos rezultatuose pagal tam tikrą užklausą. Pagal mūsų bibliotekos analogiją, bibliotekininkas perskaitė kiekvieną bibliotekos knygą ir gali tiksliai pasakyti, kuri iš jų turės atsakymus į jūsų klausimus.

Taip paieškos robotai tiksliai įvertina, kaip svetainė ar tinklalapis gali suteikti ieškotojui tai, ko jie ieško.

 

Skirtingai nuo mokamos paieškos skelbimų, negalite mokėti paieškos sistemoms, kad gautumėte aukštesnį natūralios paieškos reitingą, o tai reiškia, kad SEO ekspertai turi įdėti darbo. Štai kur mes ateiname.

 

Paieškos algoritmai sukurti taip, kad būtų rodomi atitinkami, autoritetingi puslapiai ir suteiktų vartotojams veiksmingą paieškos patirtį. Svetainės ir turinio optimizavimas atsižvelgiant į šiuos veiksnius gali padėti jūsų puslapiams užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose.

Techninis seo

Techninis optimizavimas

Kas yra techninis SEO?

Techninis SEO – tai procesas, užtikrinantis, kad svetainė atitiktų šiuolaikinių paieškos sistemų techninius reikalavimus, siekiant pagerinti organinius reitingus. Svarbūs techninio SEO elementai yra tikrinimas, indeksavimas, atvaizdavimas ir svetainės architektūra.

Yra du pagrindiniai žiniatinklio turinio tipai:

Tekstas: Jis įkeliamas į svetainės puslapius kaip teksto blokas arba vizualas. Geriausias rašytinis turinys yra unikalus tekstinis žiniatinklio turinys, kuriame nėra plagiato. Žiniatinklio tekste, taip pat gali būti pridedamos vidinės nuorodos, kurios padeda skaitytojams gauti daugiau informacijos.

Multimedija: Kita žiniatinklio turinio rūšis yra multimedija. Paprasčiau tariant, multimedija reiškia bet kokį turinį, kuris nėra tekstas; keletas pavyzdžių:

Animacijos: Animacijas galima pridėti naudojant „Flash“, „Ajax“, GIF vaizdus ir kitus animacijos įrankius.

Nuotraukos: Jos yra laikomos populiariausiu svetainių medijos pasirinkimu. Rekomenduojama optimizuoti vaizdus, ​​​​kad vartotojai galėtų juos greitai atsisiųsti.

Garsas: Įvairių tipų garso failai gali būti įtraukti į žiniatinklio turinį, kad būtų padidintas svetainės patrauklumas.

Vaizdo įrašas: Tai taip pat vienas populiariausių element svetainės turinyje; Tačiau, pridėdami vaizdo įrašų failus, kūrėjai turėtų įsitikinti, kad jie efektyviai veikia įvairiose naršyklėse.

Interneto turinio valdymas yra būtinas norint turėti sėkmingą svetainę. Visas turinys turėtų būti pritaikytas jūsų tikslinei auditorijai.

Tai apima bendro turinio, terminų ir pozicionavimo naudojimą; nuosekli navigacija; nuorodų valdymas; ir galiausiai metaduomenų aprašymai. Yra daug įvairių turinio valdymo sistemų leidžiančių efektyviai valdyti svetainės turinį. Mūsų rekomenduojama – WordPress

Vidinis SEO

Vidinis optimizavimas

Kas yra vidinis SEO?

Vidinis SEO (taip pat žinomas kaip puslapio SEO) reiškia tinklalapių optimizavimo praktiką, siekiant pagerinti svetainės reitingą paieškos sistemose ir uždirbti organinio srauto.

Be aktualaus, aukštos kokybės turinio paskelbimo, puslapio SEO apima ir antraščių, HTML žymų (pavadinimo, meta ir antraštės) bei vaizdų optimizavimą. Tai taip pat reikia užtikrinti, kad jūsų svetainė turėtų aukšto lygio kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą.

Atsižvelgiama į įvairius tinklalapio aspektus, kuriuos sudėjus, pagerės jūsų svetainės matomumas paieškos rezultatuose.

Kodėl vidinis SEO yra svarbus?

Vidinis SEO yra svarbus, nes padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainę ir jos turinį, taip pat nustatyti, ar ji yra susijusi su ieškančiojo užklausa.

Paieškos sistemoms tobulėjant, paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) didesnis dėmesys skiriamas aktualumui ir semantikai.

„Google“ turinti daugybę sudėtingų algoritmų sugeba daug geriau:

– Suprasti, ko vartotojai iš tikrųjų ieško, kai įveda užklausą.

– Pateikti paieškos rezultatus, atitinkančius vartotojo tikslus (informaciniai, apsipirkimo, navigaciniai).

Prisitaikyti prie šios plėtros yra labai svarbu, o jūs galite tai padaryti užtikrindami, kad jūsų svetainė ir jos turinys – ir tai, kas matoma naudotojams jūsų tinklalapiuose (ty. tekstas, vaizdai, vaizdo įrašas ar garso įrašas), ir elementai, kurie matomi tik ieškant, varikliai (ty HTML žymos, struktūriniai duomenys) – yra gerai optimizuoti pagal naujausią geriausią praktiką.

Be to, negalite tiesiog ignoruoti puslapio SEO, nors ir galite labiau valdyti, bei optimizuodami svetainės elementus, o ne puslapių SEO, kurį sudaro išoriniai signalai (t. y. atgalinės nuorodos).

Jei įdėsite pastangų kurdami puslapio strategijas, pastebėsite, kad padidės srautas ir jūsų paieškoje.

Išorinis SEO

Išorinis optimizavimas

Kas yra išorinis SEO?

Išorinis SEO reiškia veiksmus, atliekamus ne jūsų svetainėje, kurie paveiktų jūsų reitingą paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERP). Kartu su vidiniu SEO, tai apima kelis SEO veiksnius, kurie padeda svetainei reitinguoti.

Optimizuojant išorinius svetainės reitingavimo veiksnius, reikia pagerinti paieškos sistemos ir vartotojų suvokimą apie svetainės populiarumą, tinkamumą, patikimumą ir autoritetą. Tai pasiekiama kitose geros reputacijos vietose internete pateikiant nuorodas į jūsų svetainę arba ją reklamuojant, ir veiksmingai „garantuojant“ jūsų turinio kokybę.

Kodėl išorinis SEO yra svarbus?

Nors paieškos algoritmai ir reitingavimo veiksniai nuolat keičiasi, bendras SEO bendruomenės sutarimas yra tas, kad aktualumas, patikimumas ir autoritetas, kurį efektyvus išorinis SEO suteikia svetainei, vis dar atlieka svarbų vaidmenį nustatant puslapio reitingą.

Nors nežinome viso algoritmo, kurį „Google“ naudoja turiniui reitinguoti, mūsų paieškos sistemos reitingavimo veiksnių tyrimo duomenys rodo, kad su išoriniu SEO susiję veiksniai greičiausiai sudaro daugiau nei 50 % reitingavimo faktoriaus svorio.

Nuorodos ir išorinis SEO

Atgalinių nuorodų kūrimas yra išorinio SEO esmė. Paieškos sistemos naudoja atgalines nuorodas kaip turinio, susieto su nuorodomis, kokybės rodiklius, todėl svetainė, kurioje yra daug vertingų atgalinių nuorodų, paprastai bus vertinama geriau nei kitu atveju lygiavertė svetainė, kurioje yra mažiau atgalinių nuorodų.

Yra trys pagrindiniai nuorodų tipai, apibrėžti pagal tai, kaip jie buvo uždirbti: natūralios nuorodos, rankiniu būdu sukurtos nuorodos arba savaime susikurenčios nuorodos.

Natūralios nuorodos pateikiamos redakciniu būdu be jokių puslapio savininko veiksmų. Pavyzdžiui, maisto tinklaraštininkas prideda nuorodą į įrašą, nukreipiantį į jų mėgstamų produktų ūkius, tai yra natūrali nuoroda.

Rankiniu būdu sukurtos nuorodos įgyjamos sąmoningai kuriant ryšius. Tai apima tokius dalykus kaip klientų skatinimas pateikti nuorodas į jūsų svetainę arba influencerių prašymas bendrinti jūsų turinį.

Savaime susikurenčios nuorodos sukuriamos naudojant tokias praktikas kaip atgalinės nuorodos įtraukimas į internetinį katalogą, forumą, tinklaraščio komentaro parašas arba pranešimas spaudai su optimizuotu prierašo tekstu. Kai kurios savaime susikurenčių nuorodų kūrimo taktikos yra linkusios į „black hat“ SEO, o paieškos sistemos jas niekina, todėl elkitės apdariai.

Nepriklausomai nuo to, kaip buvo gautos nuorodos, dažniausiai tos, kurios labiausiai prisideda prie SEO atitinka šiuos standartus:

– Nuorodų svetainės populiarumas

– Kaip susiejančios svetainės tema yra susijusi su svetaine, į kurią pateikiama nuoroda

– Nuorodos „šviežumas“.

– Nuorodų svetainėje naudojamas prieraišo(anchor) tekstas

– Nuorodų svetainės patikimumas

– Kitų nuorodų skaičius nuorodų puslapyje

– Susiejančio domeno ir puslapio autoritetas

Kaip atliekamas išorinis SEO

Aukštu lygmeniu, norint pagerinti svetainės „išorini SEO“, reikia pagerinti paieškos variklio ir naudotojų supratimą apie svetainės kokybę. Taip nutinka gavus nuorodas iš kitų svetainių (ypač tų, kurios pačios turi gerą reputaciją ir yra patikimos), minint jūsų prekės ženklą, dalijantis jūsų turiniu šaltiniuose, nepriklausančiuose jūsų svetainei.

Svetainės stebėjimas

Google Analytics

Kas yra Google Analytics?

„Google Analytics“ yra nemokama svetainės stebėjimo priemonė ir platforma, renkanti duomenis apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine. Kai duomenys surenkami, Google Analytics surūšiuoja duomenis į lengvai skaitomas interaktyvias ataskaitas, kurias matome platformoje.

Trumpa Google Analytics istorija

Svetainės duomenys ne visada buvo gražūs ir lengvai skaitomi. Iš pradžių, jei žmonės norėjo sužinoti, kokio srauto sulaukė jų svetainė, jie turėjo perskaityti savo serverio žurnalą. Serverio žurnalas išskleistų informacijos apie kiekvieną svetainėje atliktą veiksmą sąrašą. Nors informacija pasirodė vertinga, ją buvo sunku suprasti.

Kad viskas būtų šiek tiek lengviau, įmonės pradėjo rinkti žurnalo failus ir kurti ataskaitas pagal turimą informaciją. Bendrovė „Urchin“ teikė ataskaitas apie žurnalo failus ir labai greitai išpopuliarėjo. Tiek, kad 2005 m. „Google“ įsigijo „Urchin“ ir pradėjo „Google Analytics“ kūrimo bei prekės ženklo kūrimo procesą.

Google analytics

„Google Analytics“, pradinė platforma, buvo paprastas vizualizacijos įrankis, sukurtas siekiant palengvinti žurnalo failų duomenų skaitymą. Ji atrodo panaši į šiandien naudojamą platformą, tačiau su daug mažiau duomenų. Atminkite, kad tuo metu „Google“ nesaugojo ir nepardavinėjo visos asmeninės naudotojų informacijos, kaip yra šiandien.

Universal Analytics

„Universal Analytics“ tapo standartu 2014 m., kai buvo išleista beta versija. „Universal Analytics“ tapo būtina, nes plėtėsi vartotojų įrenginių įvairovė. Mobiliųjų įrenginių ir planšetinių kompiuterių augimas padidino poreikį sekti vartotojus internete ir įvairiuose įrenginiuose.

Nuo 2021 m. „Universal Analytics“ vis dar yra pasirenkama platforma.

Google Analytics 4

Naujausia „Google Analytics“ platformos versija buvo išleista 2020 m. spalio mėn. „Google Analytics 4“ yra nauja programėlių ir žiniatinklių versija, kuri visus duomenis perduoda viename sraute. GA4 taip pat daug labiau priklauso nuo mašininio mokymosi ir siekia padėti analitikams prognozuoti naudojant nuspėjamąją analizę.

Ši „Google Analytics“ iteracija dar labai nauja ir dar nebuvo plačiai pritaikyta. Tačiau rekomenduojame GA4 nustatyti kuo greičiau, nes GA4 neperkelia retrospektyvinių duomenų iš Universal Analytics į GA4.

Kaip veikia Google Analytics

Norėdami gauti bet kokius duomenis iš savo svetainės į „Google Analytics“, pirmiausia turite įdėti žymą svetainėje. Kai tik ta žyma bus tinkamai įdėta, „Google Analytics“ pradės rinkti duomenis. Tada duomenys įtraukiami į ataskaitas, sudarytas iš metrikos ir aspektų.

Metrika yra tai, kas sukuria skaičius, kuriuos rasite platformoje. Viskas, ką galima išmatuoti skaičiumi, yra metrika. Pagalvokite apie vartotojų skaičių, pirkinių skaičių, konversijų vertę, vidutinį laiką svetainėje ir kt.

Aspektas yra tai, kaip metriką galima segmentuoti. Pagalvokite apie žodį „pagal“: vartotojų skaičius PAGAL šaltinį. Vidutinis laikas svetainėje PAGAL nukreipimo puslapį. Konversijų skaičius PAGAL įrenginio tipą.

Kodėl verta rinktis Google Analytics?

Ko gero, labiausiai viliojantis „Google Analytics“ dalykas yra tai, kad ji nemokama. Taip platforma tampa prieinama visiems, turintiems svetainę, o tai savo ruožtu sukuria didesnę vartotojų bendruomenę, kuri gali dalytis informacija ir patarimais. Yra daug išteklių, kaip naudoti „Google Analytics“, todėl ji pasiekiama visų lygių naudotojams.

Tai dar vienas privalumas: „Google Analytics“ yra naudinga bet kokio lygio analitikams. Naudodami „Google Analytics“ galite atlikti pagrindinio lygio svetainės našumo analizę, tačiau taip pat yra galimybė atlikti išplėstinę analizę. Jūs ne tik gaunate informacijos apie tai, kokie rinkodaros kanalai pritraukia srautą į jūsų svetainę, bet ir galite matyti, iš kurių svetainių naudotojai ateina skirtingu paros metu, į kokį nukreipimo puslapį jie atvyko ir kiek laiko jiems užtruko puslapis.

Be to, kas nenorėtų informacijos savo svetainėje iš didžiausios paieškos sistemos internete? Kaip paieškos sistemų rinkodaros specialistai, didžioji mūsų darbo dalis yra skirta „Google“ įtikti. Strateginiam planavimui labai naudinga turėti platformą, kuri gali mums pateikti tam tikrą informaciją, kurią „Google“ seka mūsų svetainėje. Naudodami „Google Analytics“ skaičius, galėsite keisti savo svetainę naudodami duomenimis pagrįstą strategiją, o ne pasikliauti vien intuicija.

Galiausiai, kaip rinkodaros specialistai, naudojame daug Google įrankių: Search Console, Google Ads, Data Studio, Google Tag Manager, Google Optimize ir kt. Visi šie įrankiai sklandžiai integruojami su „Google Analytics“.

Kodėl kiekvienas verslas turi turėti interneto svetainę?

 
Laikui bėgant vartotojų elgsena kinta ir prisitaiko prie skaitmeninėje erdvėje besivystančių technologijų. Šiandien sparčiai išaugęs žmonių skaičius, kurie ieško prekės ar paslaugos internete skatina investuoti į profesionalią ir moderniai atrodančią internetinę svetainę. Tinklalapiai siūlo daugybę privalumų įmonėms, o dauguma šių privalumų kiekvienais metais auga eksponentiškai. Surinkome 8 didžiausius privalumus, kuriuos jūsų verslas gali gauti net ir iš paprastos svetainės.

Patikimumas

Vis daugiau žmonių internete ieško prekių, paslaugų, sprendimo būdu, norėdami palyginti kainas ar tiesiog gauti daugiau informacijos apie įmonę. Profesionalios internetinės svetainės turėjimas ne tik suteiks norimą informaciją klientams, bet gali sukurti puikų pirmąjį įspūdį bei suteikti jūsų prekės ženklui patikimumo. Statistikos duomenimis net 56 % žmonių nepasitiki verslu, kuris vis dar neegzistuoja internetinėje erdvėje.

Ekonomiškumas

Palyginus su tradicinėmis reklamos priemonėmis, tokiomis kaip - skelbimai, radijo reklama ar renginiai bei įvertinus potencialią auditoriją, kurią galite pasiekti šiais metodais, internetinė svetainė yra labai ekonomiškas būdas auginti savo verslą ilgalaikėje perspektyvoje. Pateikdami naudingą ir patrauklų turinį svetainėje, galėsite ne tik užmegzti ryšį su klientais, bet ir atskleisti savo ekspertiškumą ir tokiu būdu konvertuoti daugiau pardavimų.

Platesnė auditorija

Internetinės svetainės turėjimas suteikia alternatyvią pardavimų vietą jūsų verslui. Internetas leidžia pasitelkti daug įvairių būdų norint bendrauti su žmonėmis, o tai padeda užmegzti kontaktą su bet kuo, bet kur ir bet kada. Pasinaudoję šiuo privalumu, galite daug lengviau pritraukti klientus iš pasaulinės rinkos.

Laiko taupymas

Pateikdami išsamią informaciją savo puslapyje, sutaupysite daug laiko, kurį kitu atveju skirtumėte bendravimui su savo potencialiais klientais tam, kad pakartotinai perduotumėte tą pačią žinutę skirtingiems žmonėms. Bendravimas telefonu, socialinių tinklų platformose ar susitikimuose tikrai atima nemažai laiko, o visą informaciją turėdami vienoje vietoje, galėsite susifokusuoti į kitus svarbius darbus.

Organinis srautas

Teisingai optimizuota svetainė SEO įrankių pagalba, gali padėti pasiekti aukštą reitingą Google paieškos variklių sistemoje pagal įvairius raktažodžius ir pritraukti nuolatinį potencialių klientų srautą. Tai reiškia, kad žmonėms ieškant produkto ar paslaugos, yra tikimybė, jog jūsų svetainė bus rodoma rezultatuose. Tai suteikia jums galimybę drastiškai padidinti savo klientų bazę.

Prieinamumas

Skirtingai nei tradicinė fizinė vieta, kuri yra prieinama klientams tik darbo valandomis, internetinė svetainė veikia 24/7, 365 dienas per metus. Savo klientams galite patogiai pateikti informaciją paslaugas ir produktus. Negana to, įdiegus interaktyvias funkcijas, jūsų svetainės lankytojai gali su jumis susisiekti, užsiregistruoti į kursus ar tiesiogiai pirkti. Šiuolaikinio greito gyvenimo būdo sąlygomis, verslo tinklalapis yra puikus pardavimų bei informacijos šaltinis.

Klientų aptarnavimas

Internetinė svetainė yra puikus būdas suteikti pridėtinės vertės savo klientams. Nepriklausomai nuo to kokiais produktais prekiaujate, galite dalintis patarimais, kaip juos naudoti ar prižiūrėti. Taip pat galite įtraukti DUK, atsiliepimus, pridėti straipsnius ar automatiškai siųsti naujienlaiškius bei tokiu būdu būti tikri, jog atsakote į visus savo klientų klausimus ir leidžiate jiems gauti naujausią informaciją susijusią su jūsų verslu.

Atnaujinimai

Svetainė yra efektyvus būdas supažindinti savo klientus su naujomis paslaugomis, informuoti apie naujus produktus, pranešti apie artėjančius renginius ar specialias akcijas. Informaciją esančią jūsų svetainėje bet kada galite lengvai atnaujinti kelių mygtukų paspaudimu ir tai padaryti yra neabejotinai paprasčiau ar geriau, nei spausdintame kataloge ar lankstinuke.

Kaip mes dirbame?

Darbo eiga

Dirbdami su projektu, visada laikomės nuoseklių veiksmų. Tai padeda išlaikyti organizuotumą, sukuria daug aiškumo bei leidžia modifikuoti kiekviena svetainės dalį atskirai.

  • Pasiruošimas
  • Kūryba
  • Užbaigimas

Pirmoje projekto dalyje dažniausiai užduodame klausimus ir kalbamės apie tai kokios svetainės norite ir koks jos tikslas. Norime susidaryti labai aiškų vaizdą, ko jums reikia. Tik tada galime pristatyti produktą, kuriuo abi pusės patenkintos.

Pakankamai supratę jūsų poreikius ir norus, galime pradėti kurti svetainę.

Instaliuojame wordpress platfromą ir visus būtinus įskiepius.

Tada pradedame kurti svetainės puslapius ir kiekvieną iš jų siunčiame patikrai. Tokiu būdu užtikriname, jog gausite būtent tai ko norite.

Kai visi puslapiai sukuriami, organizuojame galutinę svetainės peržiūrą. Peržiūros metu patikriname rezultatą ir jeigu reikia, redaguojame paskutines detales, kad svetainė būtų tobula. Po paskutinio patikrinimo aktyvuojame svetainę.

Dažniausiai užduodami klausimai

DUK

Šioje lentelėje pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Taip! Manau, kad tai yra vienas iš privalumų, kurio dėka išsiskiriame iš konkurentų. Kadangi naudojame naujausią programinę įrangą, labai lengva redaguoti puslapių tekstą, vaizdus ir kitą turinį. Jei norite, galite pakeisti beveik viską.

Priimame projektus, kurių kaina prasideda nuo 300 EUR. Galutinė kaina priklauso nuo jūsų poreikių ir norų, dizaino ir funkcionalumo. Parašykite mums savo pageidavimus ir netrukus atsakysime.

Jums. Mes nieko nepasisaviname. Jei norite, galime suteikti jums visas administratoriaus teises, kad turėtumėte galimybe ištrinti net mūsų paskyrą. Jūs mokate už svetainę, taigi tai yra jūsų nuosavybė. Vienintelis dalykas, kurio norime - turėti galimybę įtraukti jūsų svetainę į savo darbų pavyzdžius.

 

Nuo 5 iki 40 d. d. Tai daugiausia priklauso nuo to, kaip greitai gauname reikalingą medžiagą iš kliento ir kaip greitai pavyksta susiderinti puslapių peržiūras.

Paslaugų paketai

Internetinė Svetainė

Greitas

Pagaminimo trukmė iki 5 d. d.
Nuo 300 € Tinka reprezentacinėms svetainėms
  • Turinio valdymo sistema (WordPress)
  • Apmokymas naudotis turinio valdymo sistema
  • Dizainas pagal šabloną, jūsų pageidavimus arba pateiktus pavyzdžius
  • Pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • Nemokamas turinio sukėlimas
  • Kontaktų forma
  • Foto galerija
  • Google žemėlapis
  • Nuorodos į socialinius tinklus
  • Svetainės apsauga
  • SSL sertifikatas
  • Greičio optimizacija

Populiarus

Pagaminimo trukmė iki 3 savaičių
Nuo 600 € Tinkla el. parduotuvėms
  • Turinio valdymo sistema (WordPress)
  • Apmokymas naudotis turinio valdymo sistema
  • Dizainas pagal šabloną, jūsų pageidavimus arba pateiktus pavyzdžius
  • Pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • Nemokamas turinio sukėlimas
  • Kontaktų forma
  • Foto galerija
  • Google žemėlapis
  • Nuorodos į socialinius tinklus
  • Svetainės apsauga
  • SSL sertifikatas
  • Greičio optimizacija
  • Produktų katalogas
  • Prekių filtrai ir kategorijos
  • Paieškos sistema
  • Apmokėjimo sistema
  • Kurjerių integracijos
  • Daugiakalbystė

Individualus

Pagaminimo trukmė nuo 15 d. d.
Nuo 1000 € Tinka didesniems projektams
  • Turinio valdymo sistema (WordPress)
  • Apmokymas naudotis turinio valdymo sistema
  • Dizainas pagal šabloną, jūsų pageidavimus arba pateiktus pavyzdžius
  • Pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • Nemokamas turinio sukėlimas
  • Kontaktų forma
  • Foto galerija
  • Google žemėlapis
  • Nuorodos į socialinius tinklus
  • Svetainės apsauga
  • SSL sertifikatas
  • Greičio optimizacija
  • Produktų katalogas
  • Prekių filtrai ir kategorijos
  • Paieškos sistema
  • Apmokėjimo sistema
  • Kurjerių integracijos
  • Daugiakalbystė
  • Renginių registracijų integracija
  • Skelbimų portalai
  • Nekilnojamojo turto nuoma / pardavimai
  • Interaktyvios nuotraukos / žemėlapiai

Kitos paslaugos

Greičio optimizacija

Wordpress svetainėms
Nuo 50 € Priklauso nuo svetainės dydžio
  • Nuotraukų optimizavimas
  • Automatinis atminties kešavimas
  • CSS optimizavimas
  • JS optimizavimas
  • HTML optimizavimas

Priežiūra / Atnaujinimai

Wordpress svetainėms
Nuo 100 €/metus Priklauso nuo Jūsų pageidavimų
  • Įskiepių atnaujinimas
  • Klaidų taisymas
  • Turinio pakeitimai
  • Atsarginių kopijų kūrimas
  • Temos atnaujinimas

Papildomi darbai

Wordpress svetainėms
25 €/val Priklauso nuo individualių sprendimų
  • Papildomų įskiepių diegimas
  • Papildomų funkcijų įgyvendinimas
  • Svetainės turinio pakeitimai
  • Papildomų svetainės puslapių kūrimas
  • Dizaino korekcijos

Atsiliepimai

"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Interogym
Sporto klubas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Rūbų parduotuvės svetainės dizainas III
Arnas
Verslininkas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Tadas
Prodiuseris
Atliktas itin profesionalus darbas. Esu labai patenkinta dizaino sprendimais, parinktomis naujovėmis. Kantriai išklauso poreikius ir dirbome tol, kol atradome abipusiai puikų rezultatą. Sukūrus svetainę su Websaitas atradome net gi naujų inovacijų ir verslo našumo sprendimų. Rekomenduoju! Ačiū už naują svetainę www.costarica.lt
moteris su sportine apranga
Meda
Zumba instruktorė

Norite pamatyti svetaines,
kurias sukūrėme?

Darbų pavyzdžiai