fbpx

SEO

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms

Mes nesiūlome šabloniškų sprendimų. Įsiklausome į jūsų poreikius, dalinamės žiniomis ir bendradarbiaujame su jumis žingsnis po žingsnio tol, kol sukuriame jūsų svajonių svetainę.

Kas yra SEO?

SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms

Kas yra SEO?

SEO reiškia „optimizavimas paieškos sistemoms“. Paprastais žodžiais tariant, tai reiškia svetainės tobulinimo procesą, siekiant padidinti jos matomumą, kai žmonės ieško su jūsų verslu susijusių produktų ar paslaugų „Google“, „Bing“ ir kitose paieškos sistemose. Kuo geresnis jūsų puslapių matomumas paieškos rezultatuose, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite dėmesio ir į savo verslą pritrauksite potencialių ir esamų klientų.

Kaip veikia SEO?

Paieškos varikliai, pvz., „Google“ ir „Bing“, naudoja robotus žiniatinklio puslapiams tikrinti, pereiti iš vienos svetainės į kitą, rinkti informaciją apie tuos puslapius ir įtraukti juos į indeksą. Pagalvokite apie indeksą kaip apie milžinišką biblioteką, kurioje bibliotekininkas gali paimti knygą (arba tinklalapį), kad padėtų jums rasti būtent tai, ko tuo metu ieškote.

Tada algoritmai analizuoja indekso puslapius, atsižvelgdami į šimtus reitingavimo veiksnių ir signalų, kad nustatytų, kokia tvarka puslapiai turėtų būti rodomi paieškos rezultatuose pagal tam tikrą užklausą. Pagal mūsų bibliotekos analogiją, bibliotekininkas perskaitė kiekvieną bibliotekos knygą ir gali tiksliai pasakyti, kuri iš jų turės atsakymus į jūsų klausimus.

Taip paieškos robotai tiksliai įvertina, kaip svetainė ar tinklalapis gali suteikti ieškotojui tai, ko jie ieško.

Skirtingai nuo mokamos paieškos skelbimų, negalite mokėti paieškos sistemoms, kad gautumėte aukštesnį natūralios paieškos reitingą, o tai reiškia, kad SEO ekspertai turi įdėti darbo. Štai kur mes ateiname.

Paieškos algoritmai sukurti taip, kad būtų rodomi atitinkami, autoritetingi puslapiai ir suteiktų vartotojams veiksmingą paieškos patirtį. Svetainės ir turinio optimizavimas atsižvelgiant į šiuos veiksnius gali padėti jūsų puslapiams užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose.

Vidinis SEO

Vidinis optimizavimas

Kas yra vidinis SEO?

Vidinis SEO (taip pat žinomas kaip puslapio SEO) reiškia tinklalapių optimizavimo praktiką, siekiant pagerinti svetainės reitingą paieškos sistemose ir uždirbti organinio srauto.

Be aktualaus, aukštos kokybės turinio paskelbimo, puslapio SEO apima ir antraščių, HTML žymų (pavadinimo, meta ir antraštės) bei vaizdų optimizavimą. Tai taip pat reikia užtikrinti, kad jūsų svetainė turėtų aukšto lygio kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą.

Atsižvelgiama į įvairius tinklalapio aspektus, kuriuos sudėjus, pagerės jūsų svetainės matomumas paieškos rezultatuose.

Kodėl vidinis SEO yra svarbus?

Vidinis SEO yra svarbus, nes padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainę ir jos turinį, taip pat nustatyti, ar ji yra susijusi su ieškančiojo užklausa.

Paieškos sistemoms tobulėjant, paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) didesnis dėmesys skiriamas aktualumui ir semantikai.

„Google“ turinti daugybę sudėtingų algoritmų sugeba daug geriau:

– Suprasti, ko vartotojai iš tikrųjų ieško, kai įveda užklausą.

– Pateikti paieškos rezultatus, atitinkančius vartotojo tikslus (informaciniai, apsipirkimo, navigaciniai).

Prisitaikyti prie šios plėtros yra labai svarbu, o jūs galite tai padaryti užtikrindami, kad jūsų svetainė ir jos turinys – ir tai, kas matoma naudotojams jūsų tinklalapiuose (ty. tekstas, vaizdai, vaizdo įrašas ar garso įrašas), ir elementai, kurie matomi tik ieškant, varikliai (ty HTML žymos, struktūriniai duomenys) – yra gerai optimizuoti pagal naujausią geriausią praktiką.

Be to, negalite tiesiog ignoruoti puslapio SEO, nors ir galite labiau valdyti, bei optimizuodami svetainės elementus, o ne puslapių SEO, kurį sudaro išoriniai signalai (t. y. atgalinės nuorodos).

Jei įdėsite pastangų kurdami puslapio strategijas, pastebėsite, kad padidės srautas ir jūsų paieškoje.

Techninis seo

Techninis optimizavimas

Kas yra techninis SEO?

Techninis SEO – tai procesas, užtikrinantis, kad svetainė atitiktų šiuolaikinių paieškos sistemų techninius reikalavimus, siekiant pagerinti organinius reitingus. Svarbūs techninio SEO elementai yra tikrinimas, indeksavimas, atvaizdavimas ir svetainės architektūra.

Kodėl techninis SEO yra svarbus?

Galite turėti geriausią svetainę su geriausiu turiniu.

Bet jei jūsų techninis SEO yra sutrikęs? Tada jūs nesiruošiate reitinguoti. Paprasčiausiu lygiu „Google“ ir kiti paieškos varikliai turi sugebėti rasti, nuskaityti, pateikti ir indeksuoti jūsų svetainės puslapius.

Paieškos varikliai turi sugebėti rasti, nuskaityti, pateikti ir indeksuoti jūsų svetainės puslapius

Bet tai tik pati pradžia. Net jei „Google“ indeksuoja visą jūsų svetainės turinį, tai nereiškia, kad jūsų darbas atliktas.

Taip yra todėl, kad norint, kad jūsų svetainė būtų visiškai optimizuota techniniam SEO, jūsų svetainės puslapiai turi būti saugūs, optimizuoti mobiliesiems, be pasikartojančio turinio, greitai įkeliami… ir tūkstantis kitų dalykų, kurie reikalingi techniniam optimizavimui.

Tai nereiškia, kad jūsų techninis SEO turi būti tobulas, kad būtų įvertintas. Taip nėra.

Tačiau kuo lengviau leisite „Google“ pasiekti jūsų turinį, tuo didesnė tikimybė, kad turėsite reitingą.

Kaip galite patobulinti savo techninį SEO?

Kaip sakiau, „techninis SEO“ nėra tik tikrinimas ir indeksavimas.

Norėdami pagerinti svetainės techninį optimizavimą, turite atsižvelgti į:

Javascript

XML svetainių schemas

Svetainės architektūra

URL struktūra

Struktūrizuotus duomenis

Pasikartojantį turinį

Hreflang

Kanonines žymas

404 puslapius

301 peradresavimą

Išorinis SEO

Išorinis optimizavimas

Kas yra išorinis SEO?

Išorinis SEO reiškia veiksmus, atliekamus ne jūsų svetainėje, kurie paveiktų jūsų reitingą paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERP). Kartu su vidiniu SEO, tai apima kelis SEO veiksnius, kurie padeda svetainei reitinguoti.

Optimizuojant išorinius svetainės reitingavimo veiksnius, reikia pagerinti paieškos sistemos ir vartotojų suvokimą apie svetainės populiarumą, tinkamumą, patikimumą ir autoritetą. Tai pasiekiama kitose geros reputacijos vietose internete pateikiant nuorodas į jūsų svetainę arba ją reklamuojant, ir veiksmingai „garantuojant“ jūsų turinio kokybę.

Kodėl išorinis SEO yra svarbus?

Nors paieškos algoritmai ir reitingavimo veiksniai nuolat keičiasi, bendras SEO bendruomenės sutarimas yra tas, kad aktualumas, patikimumas ir autoritetas, kurį efektyvus išorinis SEO suteikia svetainei, vis dar atlieka svarbų vaidmenį nustatant puslapio reitingą.

Nors nežinome viso algoritmo, kurį „Google“ naudoja turiniui reitinguoti, mūsų paieškos sistemos reitingavimo veiksnių tyrimo duomenys rodo, kad su išoriniu SEO susiję veiksniai greičiausiai sudaro daugiau nei 50 % reitingavimo faktoriaus svorio.

Nuorodos ir išorinis SEO

Atgalinių nuorodų kūrimas yra išorinio SEO esmė. Paieškos sistemos naudoja atgalines nuorodas kaip turinio, susieto su nuorodomis, kokybės rodiklius, todėl svetainė, kurioje yra daug vertingų atgalinių nuorodų, paprastai bus vertinama geriau nei kitu atveju lygiavertė svetainė, kurioje yra mažiau atgalinių nuorodų.

Yra trys pagrindiniai nuorodų tipai, apibrėžti pagal tai, kaip jie buvo uždirbti: natūralios nuorodos, rankiniu būdu sukurtos nuorodos arba savaime susikurenčios nuorodos.

Natūralios nuorodos pateikiamos redakciniu būdu be jokių puslapio savininko veiksmų. Pavyzdžiui, maisto tinklaraštininkas prideda nuorodą į įrašą, nukreipiantį į jų mėgstamų produktų ūkius, tai yra natūrali nuoroda.

Rankiniu būdu sukurtos nuorodos įgyjamos sąmoningai kuriant ryšius. Tai apima tokius dalykus kaip klientų skatinimas pateikti nuorodas į jūsų svetainę arba influencerių prašymas bendrinti jūsų turinį.

Savaime susikurenčios nuorodos sukuriamos naudojant tokias praktikas kaip atgalinės nuorodos įtraukimas į internetinį katalogą, forumą, tinklaraščio komentaro parašas arba pranešimas spaudai su optimizuotu prierašo tekstu. Kai kurios savaime susikurenčių nuorodų kūrimo taktikos yra linkusios į „black hat“ SEO, o paieškos sistemos jas niekina, todėl elkitės apdariai.

Nepriklausomai nuo to, kaip buvo gautos nuorodos, dažniausiai tos, kurios labiausiai prisideda prie SEO atitinka šiuos standartus:

– Nuorodų svetainės populiarumas

– Kaip susiejančios svetainės tema yra susijusi su svetaine, į kurią pateikiama nuoroda

– Nuorodos „šviežumas“.

– Nuorodų svetainėje naudojamas prieraišo(anchor) tekstas

– Nuorodų svetainės patikimumas

– Kitų nuorodų skaičius nuorodų puslapyje

– Susiejančio domeno ir puslapio autoritetas

Kaip atliekamas išorinis SEO

Aukštu lygmeniu, norint pagerinti svetainės „išorini SEO“, reikia pagerinti paieškos variklio ir naudotojų supratimą apie svetainės kokybę. Taip nutinka gavus nuorodas iš kitų svetainių (ypač tų, kurios pačios turi gerą reputaciją ir yra patikimos), minint jūsų prekės ženklą, dalijantis jūsų turiniu šaltiniuose, nepriklausančiuose jūsų svetainei.

Svetainės stebėjimas

Google Analytics

Kas yra Google Analytics?

„Google Analytics“ yra nemokama svetainės stebėjimo priemonė ir platforma, renkanti duomenis apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine. Kai duomenys surenkami, Google Analytics surūšiuoja duomenis į lengvai skaitomas interaktyvias ataskaitas, kurias matome platformoje.

Trumpa Google Analytics istorija

Svetainės duomenys ne visada buvo gražūs ir lengvai skaitomi. Iš pradžių, jei žmonės norėjo sužinoti, kokio srauto sulaukė jų svetainė, jie turėjo perskaityti savo serverio žurnalą. Serverio žurnalas išskleistų informacijos apie kiekvieną svetainėje atliktą veiksmą sąrašą. Nors informacija pasirodė vertinga, ją buvo sunku suprasti.

Kad viskas būtų šiek tiek lengviau, įmonės pradėjo rinkti žurnalo failus ir kurti ataskaitas pagal turimą informaciją. Bendrovė „Urchin“ teikė ataskaitas apie žurnalo failus ir labai greitai išpopuliarėjo. Tiek, kad 2005 m. „Google“ įsigijo „Urchin“ ir pradėjo „Google Analytics“ kūrimo bei prekės ženklo kūrimo procesą.

Google analytics

„Google Analytics“, pradinė platforma, buvo paprastas vizualizacijos įrankis, sukurtas siekiant palengvinti žurnalo failų duomenų skaitymą. Ji atrodo panaši į šiandien naudojamą platformą, tačiau su daug mažiau duomenų. Atminkite, kad tuo metu „Google“ nesaugojo ir nepardavinėjo visos asmeninės naudotojų informacijos, kaip yra šiandien.

Universal Analytics

„Universal Analytics“ tapo standartu 2014 m., kai buvo išleista beta versija. „Universal Analytics“ tapo būtina, nes plėtėsi vartotojų įrenginių įvairovė. Mobiliųjų įrenginių ir planšetinių kompiuterių augimas padidino poreikį sekti vartotojus internete ir įvairiuose įrenginiuose.

Nuo 2021 m. „Universal Analytics“ vis dar yra pasirenkama platforma.

Google Analytics 4

Naujausia „Google Analytics“ platformos versija buvo išleista 2020 m. spalio mėn. „Google Analytics 4“ yra nauja programėlių ir žiniatinklių versija, kuri visus duomenis perduoda viename sraute. GA4 taip pat daug labiau priklauso nuo mašininio mokymosi ir siekia padėti analitikams prognozuoti naudojant nuspėjamąją analizę.

Ši „Google Analytics“ iteracija dar labai nauja ir dar nebuvo plačiai pritaikyta. Tačiau rekomenduojame GA4 nustatyti kuo greičiau, nes GA4 neperkelia retrospektyvinių duomenų iš Universal Analytics į GA4.

Kaip veikia Google Analytics

Norėdami gauti bet kokius duomenis iš savo svetainės į „Google Analytics“, pirmiausia turite įdėti žymą svetainėje. Kai tik ta žyma bus tinkamai įdėta, „Google Analytics“ pradės rinkti duomenis. Tada duomenys įtraukiami į ataskaitas, sudarytas iš metrikos ir aspektų.

Metrika yra tai, kas sukuria skaičius, kuriuos rasite platformoje. Viskas, ką galima išmatuoti skaičiumi, yra metrika. Pagalvokite apie vartotojų skaičių, pirkinių skaičių, konversijų vertę, vidutinį laiką svetainėje ir kt.

Aspektas yra tai, kaip metriką galima segmentuoti. Pagalvokite apie žodį „pagal“: vartotojų skaičius PAGAL šaltinį. Vidutinis laikas svetainėje PAGAL nukreipimo puslapį. Konversijų skaičius PAGAL įrenginio tipą.

Kaip mes dirbame?

Darbo eiga

Dirbdami su projektu, visada laikomės nuoseklių veiksmų. Tai padeda išlaikyti organizuotumą bei sukuria daug aiškumo.

Pirmoje projekto dalyje dažniausiai užduodame klausimus ir kalbamės apie tai koks svetainės pagrindinis tikslas ir kokia jūsų tikslinė klientų auditorija. Norime susidaryti labai aiškų vaizdą, ko jums reikia. Tik tada galime padėti pasiekti rezultatą, kuriuo abi pusės bus patenkintos.

Pakankamai supratę jūsų poreikius ir norus, galime pradėti darbus.

Atliekame plačią raktažodžių ir konkurentų analizę. Tada pradedame tvarkyti vidinį svetainės SEO. Vėliau seka techninis, bei išorinis svetainės SEO. Taip nuosekliai dirbdami užtikriname, jog gausite būtent tai ko norite.

Klientui perduodamas jam sukurtos Google analytics, bei Google Search console paskyros, bei aptariame kas ir kodėl atlikta svetainėje.

Tačiau SEO nėra vieną kartą atliekamas ir pamirštamas darbas. Norint ilgam užimti SERP’e aukštas pozicijas reikia nuolatos tobulinti savo svetainę, bei rūpintis išoriniu SEO.

Dažniausiai užduodami klausimai

DUK

Šioje lentelėje pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Viskas priklauso nuo nišos kokioje dirbama, jeigu tai yra automobilių nuomos paslaugos Vilniuje gali prireikti metų ar daugiau darbo, jeigu tai yra Medaus ūkis iš Kėdainių - visai realu tikėtis rezultatų jau po pirmųjų mėnesių.

Priimame projektus, kurių kaina prasideda nuo 100 EUR per mėnesį. Taip pat užsiėmame vienakartiniais darbais nuo 50 EUR. Galutinė kaina priklauso nuo jūsų poreikių, bei konkurentų jūsų sferoje. Parašykite mums savo pageidavimus ir netrukus atsakysime. Daugiau info - SEO paslaugos

Atsiliepimai

"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Interogym
Sporto klubas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Rūbų parduotuvės svetainės dizainas III
Arnas
Verslininkas
"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Tadas
Prodiuseris
Atliktas itin profesionalus darbas. Esu labai patenkinta dizaino sprendimais, parinktomis naujovėmis. Kantriai išklauso poreikius ir dirbome tol, kol atradome abipusiai puikų rezultatą. Sukūrus svetainę su Websaitas atradome net gi naujų inovacijų ir verslo našumo sprendimų. Rekomenduoju! Ačiū už naują svetainę www.costarica.lt
moteris su sportine apranga
Meda
Zumba instruktorė

Norite pamatyti svetaines,
kurias sukūrėme?

Darbų pavyzdžiai